StronyStronyStronyStronyStronyStronyinternetoweinternetoweinternetoweinternetoweinternetoweinternetowe
- Dobra strona internetowa
- to TAKA, która realizuje
- cele Twojego biznesu.
- Zobacz, jak wygląda
- proces powstawania
- takiej strony.
wywiad_
i analiza
Znajdujemy odpowiedzi na najważniejsze pytania.
Co sprzedajesz, komu i w jaki sposób? Jak robi to konkurencja? Jak kupuje Twój klient, jakie ma zwyczaje, potrzeby i problemy? Wreszcie – jakie cele powinna spełniać nowa strona? To tylko niektóre z pytań, na jakie musimy sobie odpowiedzieć przed rozpoczęciem prac nad WWW.
Efekty:
Po tym etapie przekażemy Ci konspekt strategiczny WWW, zawierający najważniejsze ustalenia i wnioski z analiz.
warsztat_
UX
Spotykamy się, by wspólnie wypracować strukturę strony.
W porozumieniu z Tobą i kluczowymi osobami w Twojej firmie dobieramy niezbędne funkcjonalności, szkicujemy układ treści na stronie i planujemy optymalną ścieżkę użytkownika. Ustalamy też, co będzie uznawane za konwersję oraz jak zamierzamy ją osiągać i mierzyć.
Efekty:
Rezultatem warsztatów jest makieta UX, czyli interaktywny projekt funkcjonalny strony, który otrzymasz do akceptacji.
opracowanie_
tekstów
Budujemy przekaz do zamieszczenia na stronie.
Na bazie makiety UX powstają teksty dla poszczególnych podstron i sekcji. Przygotowujemy je zgodnie ze stylem komunikacji Twojej marki i dobrymi praktykami webwritingu. Sama treść przekazu będzie wynikać z przyjętej strategii lub dostarczonego przez Ciebie wkładu merytorycznego.
Efekty:
Po tym kroku dostaniesz od nas plik z kompletem tekstów, które finalnie wypełnią Twoją stronę.
projekt_
graficzny
Tworzymy oprawę wizualną strony.
Dobieramy styl graficzny strony, w tym: motyw przewodni, fonty i kolorystykę – zgodnie z kluczem wizualnym Twojej marki. Tworzymy layout, czyli kompozycję materiałów graficznych: zdjęć, filmów, renderów czy infografik. Dbamy o to, by wszystkie te elementy dobrze prezentowały się na różnych urządzeniach i tworzyły spójną wizualnie całość.
Efekty:
Owocem naszej pracy na tym etapie jest projekt graficzny WWW– najpierw strony głównej, a tuż po niej pozostałych podstron.
kodowanie i_
optymalizacja
Zamieniamy obrazy i słowa w funkcjonalną stronę
Prace programistyczne dzielimy na kilka mniejszych kroków, dzięki czemu jesteś na bieżąco z ich postępem. Po zakodowaniu wszystkich elementów strony testujemy i optymalizujemy jej wydajność, podpinamy narzędzia analityczne i łączymy z innymi kanałami promocji Twojej marki.
Efekty:
Produktem końcowym tego etapu jest gotowa strona internetowa, w pełni przystosowana do działań marketingowych.
obsługa_
powdrożeniowa
Dbamy o to, by strona działała na korzyść marki.
Jeśli tylko chcesz, chętnie zajmiemy się administracją Twojej strony. To nie tylko instalowanie aktualizacji i tworzenie kopii zapasowych, ale także pomoc w jej rozwoju i utrzymaniu w jak najlepszej kondycji. Będziemy też prowadzić analitykę, modyfikować istniejące treści i dodawać nowe w zależności od potrzeb.
Efekty:
Twoja strona pod naszą opieką stanie się sprawnie działającym narzędziem promocji marki.
Te strony powstały właśnie_w taki sposób
TAKIE podejście do tworzenia_
sprawia, że strona jest:
Ma umocowanie w strategii Twojego biznesu – uwzględnia to, co sprzedajesz i kto ma to kupić.
Daje Ci możliwość prowadzenia skutecznych działań marketingowych i sprzedażowych.
Posiada sensownie uporządkowaną strukturę, przygotowaną w oparciu o wnioski z analiz.
Zawiera treści dostosowane w sam raz do potrzeb i zainteresowań Twoich klientów.
Powstaje przy zaangażowaniu różnych specjalistów, więc każdy jej element dobrze spełnia swoją funkcję.
Pozostaje zgodna z Twoją wizją, bo masz wgląd w każdy etap procesu.
Istnieje po to, aby wspierać Twoje cele biznesowe, a nie tylko dobrze wyglądać.
Doskonale współgra ze strategią komunikacji Twojej marki.
Jeśli chcesz, aby Twoja strona była praktycznym narzędziem marketingowym, a nie tylko wizytówką firmy w internecie…
… skorzystaj z naszego strategicznego podejścia. Zadzwoń lub napisz i umów się na wstępną konsultację.