1 grosz za aktywność pod postem. Jak angażujemy ludzi w social mediach?
Czego zwykle szukamy w mediach społecznościowych? Nowych produktów? Informacji o firmach? Odpowiedzi na pytanie „dlaczego mam to kupić tu i teraz”? Pudło. Facebooka czy Instagrama scrollujemy głównie dla zabicia czasu. Zobacz, jak sensownie wykorzystać to w marketingu.
kategorie
- biznes
- branding
- marka osobista
- marketing
- social media
- ux/ui
- #Bez kategorii
Marketing beauty w 2023 roku – czyli jak nie wtopić z reklamą
Nowy rok przyniósł duże zmiany z pogranicza prawa, marketingu i medycyny estetycznej. Nie są to zmiany na plus – przynajmniej dla kogoś, kto zainwestował w nową strategię promocji marki, nie mając świadomości, co się święci. No właśnie – co takiego?
- #Bez kategorii
- #biznes
- #branding
- #marketing
Jak zbudować korzystny wizerunek agencji zatrudnienia? Marketing dla agencji pracy
„Czujemy, że jest jakiś problem, ale nie potrafimy ustalić jego źródła”. „Nasze działania są chaotyczne, przydałoby się je uporządkować”. „Odczuwamy potrzebę zmiany wizerunku, ale nie wiemy, jakie narzędzia dobrać”. A czy Ty znasz ten ból?
- #branding
- #marketing
Gdyby marka była człowiekiem… Jak zbudować brand identity?
Jak przekonać człowieka do zakupu produktu? Najlepiej po ludzku! Współczesne podejście do komunikacji marketingowej zakłada tworzenie więzi z potencjalnym konsumentem. W tym celu potrzebujesz dobrze przemyślanej i atrakcyjnej tożsamości marki.
- #biznes
- #marketing
- #social media
6 zł za wartościowy kontakt sprzedażowy. Jak pozyskujemy leady w social mediach?
Pozyskiwanie leadów, czyli bezpośrednich kontaktów do potencjalnych klientów, to jedno z naszych ulubionych zajęć w social mediach. Przejdźmy do omówienia kilku ciekawych case’ów, z których dowiecie się, jak działamy i dlaczego tak skutecznie.
- #biznes
- #marketing
Strategia komunikacji marki. Jak dobrze zacząć działania promocyjne?
Sukces w marketingu osiąga się małymi krokami. Aby wiedzieć, w jakim kierunku te kroki stawiać, potrzebujesz drogowskazu, swego rodzaju wyznacznika mądrych ruchów – dokumentu, który precyzyjnie określi, co, komu i w jaki sposób będziesz komunikować.
- #biznes
- #marka osobista
Marka osobista online. Jak nie zaplątać się w sieci?
Własny gabinet psychologiczny, doradztwo biznesowe, szkolenia z zarządzania zespołem, treningi personalne – co łączy wszystkie te rodzaje działalności? Wielki potencjał do stworzenia marki osobistej.
- #biznes
- #marketing
Dlaczego warto wynająć zewnętrzny dział marketingu?
„Umiesz liczyć? Licz na siebie”. Przedsiębiorcy często kierują się tą zasadą w odniesieniu do marketingu swoich firm i wszelkie zadania z nim związane biorą na własne barki albo zatrudniają do nich sztab ludzi. Zwykle kryje się za tym potrzeba samowystarczalności, chęć trzymania wszystkiego pod kontrolą lub obawa przed oddawaniem spraw swojej firmy w obce ręce. Niestety, takie podejście może przynieść więcej szkody niż pożytku.