strategia_
komunikacji
- kreowanie tożsamości marki
- naming i motywy przewodnie komunikacji
- dobór kanałów i narzędzi komunikacji
- plany działań marketingowych
- strategie kampanii promocyjnych
Punktem wyjścia wszelkich działań marketingowych jest strategia komunikacji, która określa sposób mówienia o marce. Wskazuje również adekwatne kanały przekazu oraz najlepszy zestaw narzędzi, jakimi należy się posługiwać. Przemyślana strategia posłuży Ci za naturalne i niezbędne uzupełnienie Twojej strategii biznesowej i wyznacznik tego, jak docierać z marką do potencjalnych klientów.
zobacz efekty naszych strategii komunikacji >
dowiedz się więcej o strategiach komunikacji >

identyfikacja_
wizualna
- logo, księgi znaku i brandbooki
- graficzne motywy przewodnie (key visual)
- projektowanie i druk materiałów firmowych
- kreacja wizualna przekazów online i offline
- biznesowe prezentacje multimedialne
- oprawa graficzna kampanii promocyjnych
To, jak wygląda Twoja marka, w ostatecznym rozrachunku wpływa na jej wyniki sprzedażowe. Rozpoznawalne logo jest ważnym, lecz nie jedynym elementem systemu identyfikacji wizualnej. Oprócz unikatowego znaku marki zawiera on jeszcze graficzny motyw przewodni, ściśle określoną kolorystykę i typografię, a także komplet wizualizacji materiałów, jakimi posługujesz się w działaniach marketingowych.

social_
media & content
- komunikacja w mediach społecznościowych
- copywriting kreatywny
- copywriting sprzedażowy
- działania content marketingowe
- reklama i remarketing GoogleAds
- organizacja eventów
Rozsądny przedsiębiorca nigdy nie lekceważy siły dobrego przekazu. Złego tym bardziej. Niezwykle ważne jest więc, by komunikację w sieci prowadzić z wyczuciem i dbałością o jak najlepsze relacje z odbiorcami. Content i media społecznościowe to dwa główne filary współczesnego marketingu online, dzięki którym Twoja marka ma szanse zaistnieć w świadomości swojej grupy docelowej.
zobacz, jak działamy w social mediach >
przeczytaj case studies >

strony_
internetowe
- projektowanie i kodowanie stron WWW
- strony typu one page i landing page
- platformy B2C i B2B
- audyty i modernizacja stron internetowych
- obsługa administracyjna WWW
- pozycjonowanie stron i Google Ads (SEO & PPC)
Strona internetowa to coś więcej niż wizytówka Twojej marki w sieci. To przede wszystkim miejsce pierwszego spotkania z potencjalnym klientem. Warto zadbać o to, by prędko z niego nie wyszedł, a jeśli już wyjdzie, to niech przynajmniej zostawi coś po sobie. Dobry projekt graficzny, przemyślany UX i zoptymalizowane, atrakcyjne treści pozwolą Ci wykorzystać potencjał marketingowy strony WWW jako kanału komunikacji online.
obejrzyj nasze realizacje >
zobacz, jak tworzymy strony internetowe >

foto_
wideo
- fotografia produktowa
- fotografia biznesowa i firmowa
- sesje reportażowe, fotorelacje
- spoty reklamowe
- filmy produktowe i korporacyjne
- relacje wideo z wydarzeń
Film i fotografia to obszar o bardzo szerokim zastosowaniu w działaniach marketingowych. Narzędzia i techniki multimedialne mogą służyć promocji produktów, usług, wydarzeń, przestrzeni firmowej, ludzi stojących za marką czy idei, jakie jej przyświecają. Spoty wizerunkowe, wideorelacje z eventów, sesje pracownicze i produktowe to tylko niektóre z możliwości budowania brandu za pomocą obiektywu.


Porozmawiajmy o potrzebach Twojej marki

Porozmawiajmy o potrzebach Twojej marki
Grzegorz Kaim
grzegorz.kaim@grupataka.pl