Marka wyposażona w strategię komunikacji uderza mocniej i celniej niż taka, która ciągle czegoś próbuje.
dowiedz się więcejStrategia wskazuje kierunek rozwoju marki i daje odpowiedzi na ważne pytania:
W naszym wydaniu strategia to konkretna, praktyczna instrukcja dla Ciebie i wszystkich osób odpowiedzialnych za komunikację Twojej marki.
struktura_
strategii komunikacji marki
analiza_sytuacji
(część analityczna)
- segmentacja grup docelowych
- buyer persona
- wizerunek
- treść komunikacji
- kanały i narzędzia komunikacji
- styl i charakter
- wizerunek
- treść komunikacji
- kanały i narzędzia komunikacji
- styl i charakter
- cele i wyzwania
- szanse i zagrożenia
koncept_kreatywny
(część analityczna)
_marki
_marki
_marki
_marki
_komunikacji
_idea (slogan)
plan_działań
(część planistyczna)
_komunikacji
_komunikacji
_komunikacyjny
_działań
po co Ci_strategia komunikacji?
nasz model napędzania_
strategii komunikacji
briefing
Brief traktujemy jako wstępne zapoznanie z marką i punkt wyjścia do pogłębionego wywiadu. Im więcej przekażesz nam na tym etapie, tym lepiej. Ale jeśli czegoś nie przekażesz, to bez obaw – wyciągniemy to z Ciebie w kolejnym kroku 😉
wywiad strategiczny
Ważne, żeby na spotkaniu były obecne osoby decyzyjne w firmie, a także przedstawiciele różnych działów. Jeśli masz na pokładzie marketerów, handlowców czy menadżerów odpowiedzialnych za różne obszary – koniecznie zadbaj o ich obecność. Każdy z nich ma unikatową widzę i inne spojrzenie na Waszą markę, a to oznacza tylko więcej cennych informacji dla nas.
Ten etap będzie rzutował niemal na wszystko, co dzieje się później, dlatego wymaga zaangażowania obu stron. Jeśli kończymy z zeszytem pełnym notatek i wielkim mętlikiem w głowie – to znaczy, że spotkanie było udane i jest na czym pracować!
badanie targetu
Jakie pytania chcemy im zadać? Wszystko zależy od tego, co i komu oferujesz. Inaczej podchodzimy do badania grupy docelowej w markach B2B niż w B2C. Z całą pewnością nie będzie to jednak typowa ankieta satysfakcji klienta.
Chcemy poznać ich potrzeby i bolączki, zwyczaje zakupowe, schematy działania. Musimy też dowiedzieć się, dlaczego wybrali Twoją markę, gdzie jej szukali, jak ją postrzegają i na czym najbardziej im zależy. Kto wie: może ich odpowiedzi rzucą nowe światło na coś, o czym nigdy nie myśleliśmy w ten sposób?
przygotowanie analiz i konceptu
Po rozłożeniu wszystkiego na czynniki pierwsze następuje proces odwrotny – czyli synteza. Początkowy chaos zaczyna nabierać kształtów. Szlifujemy, wygładzamy i dopieszczamy najlepszy pomysł, aż przerodzi się on w sensowną i spójną koncepcję.
W tym punkcie robimy pauzę, żeby pokazać Ci wypracowane do tej pory elementy strategii, czyli wnioski z badań i koncept kreatywny. Spotykamy się na dyskusję poprzedzoną prezentacją pomysłu. Ostatecznie Ty decydujesz, czy w to idziemy, czy robimy krok wstecz i korygujemy kierunek.
przygotowanie planu działań
W planie wskazujemy także to, co jest do zrobienia, zanim zaczniesz stałe działania marketingowe. Przygotowujemy też próbki komunikatów, inspiracje co do stylu komunikacji i rekomendowane taktyki reklamowe na start. Wszystkie kluczowe kroki uwzględniamy w harmonogramie zamykającym strategię.
Na koniec spotykamy się ponownie na prezentację planu działań. Po jego akceptacji przesyłamy Ci kompletny dokument strategii w formie PDF-a.
wdrożenie strategii
Możesz wdrażać ją w 100% z nami, z naszą częściową pomocą albo zupełnie samodzielnie. Ale prosimy – zrób to! Nie chcemy, żeby nasza praca i Twój czas poszły na marne 🙂
O tym, jak sprawnie przekuć strategię na działania operacyjne, opowiemy Ci podczas naszego ostatniego spotkania.
proponujemy Ci_dwie opcje
Porozmawiaj z naszym strategiem o tym, jak podejść do komunikacji Twojej marki.
umów konsultację
Sprawdź samodzielnie,
czy Twoja marka działa strategicznie.
tak_napędzamy komunikację
Te marki zaczęły działania od strategii:
Weaving bonds
marka: FABB
branża: przemysł włókienniczy
FAQ_wszystko, o co chcesz zapytać
Znamy wiele sytuacji, w których rozpoczęcie działań marketingowych od strategii komunikacji jest sensownym podejściem.
Wspólnym mianownikiem wszystkich tych sytuacji jest dostrzeżenie, że:
a) potrzebna nam jakaś zmiana (przykład: odczuwamy stagnację i brak wzrostów, a do tego odstajemy wizerunkowo od konkurencji);
b) jakaś zmiana niedawno zaszła w naszym biznesie (przykład: odświeżyliśmy naszą ofertę i musimy o tym powiedzieć);
c) jesteśmy w trakcie jakichś zmian (przykład: otwieramy się na nowe grupy odbiorców i chcemy ich pozyskać);
d) szykujemy się na jakieś zmiany (przykład: planujemy wyjście na rynki zagraniczne i potrzebujemy dostosować nasz przekaz).
Każda tego typu zmiana wiąże się z jakimś wyzwaniem i strategia komunikacji ma dać na nie odpowiedź. Potrzeba zmiany może też wynikać z chaosu w komunikacji i chęci uporządkowania marketingu, nadania mu odpowiedniego kierunku, ożywienia go. To tylko niektóre z bardzo wielu przypadków, kiedy klienci zgłaszają się do nas po strategię.
Głównym celem opracowania strategii komunikacji marki jest ustalenie marketingowego przekazu, czyli: co, komu i w jaki sposób będziemy mówić, żeby sprawniej i skuteczniej osiągać cele (takie jak wzrost rozpoznawalności, wsparcie sprzedaży, generowanie leadów itp.).
Koncept kreatywny wiąże się właśnie z motywem przewodnim marki – czyli z konkretną korzyścią lub wartością, z jaką marka ma być kojarzona. Ustalamy, co będzie tą korzyścią i jak będziemy ją komunikować, żeby zainteresować odpowiednie osoby. Jakimi hasłami się posługiwać, jakie budzić skojarzenia, co mówić o naszej ofercie, czego nie mówić, na co kłaść nacisk, a co pominąć, jakich argumentów używać i wreszcie – jak to wszystko kreatywnie, „marketingowo” opakować.
Do tego dochodzi plan działań, który odpowiada m.in. na pytania: gdzie będziemy prowadzić tę komunikację, w jakim natężeniu i po jakie narzędzia powinniśmy sięgać.
Weźmy pierwsze z brzegu:
· Przygotowujesz treści na stronę internetową? Ze strategią wiesz, o czym i jak pisać, żeby zainteresować użytkownika.
· Prowadzisz social media? Dzięki strategii masz na nie pomysł i nie musisz co tydzień zastanawiać się, jaki temat by tu poruszyć.
· Jedziesz z prezentacją do klienta? Masz pewność, że znajdują się na niej wszystkie korzyści, o których trzeba mu powiedzieć – a zwłaszcza ta jedna, najważniejsza, która Was wyróżnia.
· Szykujesz się na targi? Wiesz, jak przygotować stoisko i na co uczulić swoich handlowców, żeby mówili jednym językiem.
· Organizujesz webinar? Nie zapomnisz o niczym ważnym – bo pisząc skrypt, miałeś(-aś) pod ręką strategię komunikacji.
To tylko kilka z bardzo wielu przykładów sytuacji, kiedy strategia po prostu pomaga robić marketing lepiej.
Przede wszystkim wtedy, gdy nie czujesz potrzeby żadnej zmiany albo nie jesteś na nią gotów. Jeśli rozwój Twojej marki przebiega pomyślnie, sprzedaż kręci się coraz lepiej i nie dostrzegasz żadnych wyzwań do przezwyciężenia, strategia będzie zbędna. Zmiana dla samej zmiany nie może być celem. Zmiana zawsze musi czemuś służyć.
Strategia komunikacji nie przyda Ci się także wtedy, gdy nie masz jeszcze wypracowanej strategii biznesu i sprzedaży: nie wiesz do końca, co chcesz oferować, komu i w jaki sposób. Komunikację marketingową budujemy na fundamencie biznesowo-sprzedażowym. Jeśli jeszcze go nie przepracowałeś(-aś), zrób to i przyjdź do nas za jakiś czas.
I wreszcie strategia nie ma sensu, jeśli nie zamierzasz angażować się w jej powstawanie ani wdrożenie. Nadanie strategii komunikacji właściwego priorytetu w firmie jest konieczne do tego, by mogła przynieść oczekiwane rezultaty.
Zanim odpowiemy na to pytanie, postawmy sprawę jasno: tak, Twoje zaangażowanie jako właściciela (lub przedstawiciela) marki jest absolutnie konieczne. Z drugiej strony – nasz model działania nie zakłada tworzenia strategii razem z klientem. Są więc etapy, na których łączymy siły, a są takie, gdzie praca jest tylko po naszej stronie, a Tobie prezentujemy jej efekty.
Przeważają zdecydowanie te drugie. To znaczy, że Twoje zaangażowanie będzie kluczowe na samym początku projektu – tam, gdzie spotykamy się na wywiad i gdzie pomagasz nam uzyskać niezbędne informacje (w tym od swoich pracowników i klientów). Reszta zadań przechodzi już w nasze ręce.
Udział Twojego zespołu będzie potrzebny głównie na etapie wywiadu, ewentualnie będziemy potrzebować dostarczenia jakichś dodatkowych informacji czy materiałów. Kto powinien być na spotkaniu warsztatowym? Wszystko zależy od Waszej kultury organizacyjnej. Jeśli jesteście bardzo małą firmą, wystarczą osoby decyzyjne. Ale jeśli zatrudniacie marketera, dyrektora sprzedaży albo menadżera, to powinien on wziąć udział w spotkaniu, żeby podzielić się z nami swoją własną perspektywą.
Przydatni będą też przedstawiciele poszczególnych działów w firmie, np. obsługi klienta, zakupów, HR itp. Pamiętaj, że strategia komunikacji dotyczy także ich pracy. W różnym stopniu, ale jednak.
Strategia komunikacji jest naszym największym produktem i angażuje najwięcej osób z naszego zespołu. Oprócz stratega na kolejnych etapach procesu dołączają różni specjaliści: copywriter, designer, dziewczyny od social mediów, analityk UX, specjalista od reklam. Cała ekipa pracuje pod przewodnictwem Piotra, czyli naszego dyrektora kreatywnego. W tym samym czasie za organizację zadań i płynny przepływ informacji między nami a Tobą odpowiada opiekunka projektu: Agnieszka albo Justyna.
Łącznie nad strategią komunikacji dla Ciebie będzie pracować plus minus 8 osób. Dużo? Mało? Na pewno wystarczająco, żeby dowieźć to, co trzeba 😉
Średni czas prac nad strategią od momentu podpisania umowy wynosi ok. 2 miesiące. Oczywiście po drodze jest wiele zmiennych, które mogą skrócić albo wydłużyć ten czas – zarówno po naszej, jak i Twojej stronie. Na początku współpracy zawsze umawiamy się jednak na konkretny deadline i go dotrzymujemy.
Nasze strategie mają postać dokumentu PDF i zwykle mieszczą się w przedziale 50–70 stron prezentacji (slajdów). Najwięcej miejsca zajmuje część analityczna, z kolei najbardziej zwięzłą, ale też najważniejszą częścią jest koncept kreatywny.
Liczba stron może wydawać się przytłaczająca, ale nie obawiaj się ścian tekstu wypełnionych watą słowną. Znajdziesz tam tylko to, co jest ważne i potrzebne – często w formie tabel, prostych grafik czy frameworków. Staramy się, żeby forma podania informacji była jak najbardziej przejrzysta i łatwa w odbiorze. Dzięki temu strategia jest czymś w rodzaju instrukcji obsługi marki, a nie kroniki firmowej, do której nikomu nie będzie chciało się zajrzeć.
Koncept kreatywny jest zawsze wynikową zebranych informacji o Twojej marce, klientach i konkurentach, więc siłą rzeczy jest on jeden. Gdybyśmy przedstawiali Ci kilka zupełnie różnych kierunków do wyboru, to by znaczyło, że nie odrobiliśmy pracy analitycznej, tylko rzucamy pomysłami z du… żą dozą niepewności. Wtedy strategia nie byłaby Twoja, tylko pasowałaby do jakiejkolwiek innej marki.
To, na co możesz liczyć, to kilka propozycji big idea (sloganu), która jest zwieńczeniem pomysłu na komunikację. Tu jak najbardziej mamy pole do stworzenia kilku opcji, ale wypływających z jednego rdzenia. Właśnie dlatego nasz proces przewiduje spotkanie za połową prac – abyś mógł/mogła osobiście wybrać tę wisienkę na torcie.
W przypadku, gdyby zaproponowany koncept okazał się całkowicie nietrafiony i nasza propozycja by Cię nie przekonała, cofamy się o kilka kroków i podchodzimy do tematu jeszcze raz. Wtedy też weryfikujemy założenia i wnioski. Takie sytuacje zdarzają się nam ekstremalnie rzadko – ewentualne poprawki dotyczą najczęściej detali. Ale w razie czego jest taka możliwość.
Optymalnie w ramach strategii proponujemy opracowanie lejka komunikacyjnego, który potem można od razu wykorzystać w działaniach reklamowych i tworzeniu treści. To podnosi nieco cenę strategii, więc masz możliwość wyboru: strategia z lejkiem lub bez. Możemy też oczywiście zaprojektować lejek już po strategii (ale będziemy szczerzy: taniej wychodzi zrobić to w pakiecie ze strategią).
Na wycenę ma wpływ kilka czynników, w tym: branża, charakter Twojej działalności, wyzwanie, z jakim się mierzysz, cele, jakie chcesz osiągnąć, do tego indywidualne oczekiwania i potrzeby. To rzutuje na ostateczny zakres strategii i wkład pracy, jaki będziemy musieli włożyć. Dlatego konkretną kwotę podajemy dopiero po rozmowie zapoznawczej. Możemy jednak podpowiedzieć, że średnia rynkowa cena strategii marki oscyluje w okolicach 15 000 – 30 000 złotych (często bez planu działań). Nasze strategie też pozycjonujemy w tym przedziale – ale łącznie z planem działań.
Zamiast sięgać po wyświechtane metafory z budowaniem domu bez fundamentów, powiemy wprost. To prawda: strategia komunikacji sama w sobie nie generuje zysku. W sumie jak miałaby to robić? 🙂 Mało tego: nawet wdrożenie strategii nie daje 100% gwarancji wzrostu sprzedaży. Bo żaden marketing nigdy takiej gwarancji nie daje, a jeśli ktoś obiecuje Ci pewniaka, to nie jest z Tobą szczery. Zresztą działasz w biznesie, więc wiesz, jak wiele czynników wpływa na końcowy wynik.
Ale strategia to wciąż nieporównywalnie lepsze rozwiązanie niż robienie czegoś „na czuja”, bez pomysłu na komunikację. Choć posiadanie strategii nie przekłada się bezpośrednio na liczby, to prowadzenie działań marketingowych jest dużo lepiej zorganizowane i sprawniejsze z nią niż bez niej. A to już ma znaczący wpływ na osiągane wyniki i koszty operacyjne.
Pamiętaj, że minimalizacja ryzyka przepalania budżetu to tylko jedna z korzyści strategicznego podejścia. O wielu innych mówimy w tym filmie:
Dzielimy ją na etapy. W momencie podpisania umowy wystawiamy fakturę zadatkową. Druga płatność odbywa się po prezentacji i zaakceptowaniu przez Ciebie części analitycznej i kreatywnej strategii. Ostatnią transzę płacisz po otrzymaniu i akceptacji całego dokumentu z planem działań.
Jak najbardziej – i to wcale nie wyklucza ich skuteczności. Dlatego nie staramy się przekonywać, że strategia komunikacji jest potrzebna każdemu i zawsze. Ale w wielu przypadkach pomaga zwiększyć siłę rażenia działań marketingowych, np. poprzez skoncentrowanie ich na jednej, konkretnej myśli, która okazuje się strzałem w dziesiątkę. Jeśli masz wątpliwości, czy działania bez strategii w Twoim przypadku mogą przynieść rezultaty, skontaktuj się z nami, a zrobimy szybki check Twojej komunikacji.
Paradoks polega na tym, że możesz znać swój biznes zbyt dobrze, by móc ocenić go obiektywnie. Twoja perspektywa jest bardzo cenna i konieczna w budowaniu silnej marki. Ale nie wystarczająca.
Tak jak nie da się zobaczyć etykiety butelki od środka, tak samo trudno ocenić komunikację i wizerunek marki, gdy jest się jej częścią. Dlatego w procesie analitycznym do strategii komunikacji zawsze bierzemy pod uwagę trzy punkty widzenia: Twój i Twoich (współ)pracowników, następnie Twoich klientów (obecnych, byłych lub potencjalnych) oraz nasz własny – czyli osób spoza branżowej bańki, będących stanie spojrzeć na markę fachowym okiem.
Dopiero zderzenie tych trzech perspektyw daje kompletny obra i pozwala wypracować najlepiej rokujące rozwiązanie.
Wtedy korzystamy z innych rozwiązań, np. wywiadu środowiskowego w social mediach, czasem też w realu. Albo poszukujemy opracowań branżowych, na których można by się oprzeć. W każdym razie nie zamyka nam to drogi do przygotowania dobrej strategii.
Jeśli jednak masz kontakt do swoich klientów, to naprawdę zachęcamy, żeby nie rezygnować z tej szansy. Nasza współpraca na etapie badania grupy docelowej wygląda tak: przygotowujemy kwestionariusz online, do którego prowadzi link. Jest to prosty formularz Google, zawierający najczęściej pytania zamknięte jednokrotnego lub wielokrotnego wyboru. Wszystkie pytania otrzymujesz do wglądu i masz wpływ na ostateczny kształt ankiety.
To, co leży po Twojej stronie, to jedynie wysłanie linku do możliwie jak największej liczby swoich klientów (aktualnych lub byłych). W tym też możemy Ci pomóc, np. przygotować treść maila z prośbą o wypełnienie kwestionariusza. Czasem warto dorzucić coś ekstra (jak choćby. rabat na kolejny produkt), żeby zmotywować klienta do wzięcia udziału w badaniu.
Po zakończeniu badania analizujemy zebrane odpowiedzi i przygotowujemy ich omówienie punkt po punkcie. Takie podsumowanie najważniejszych informacji znajdzie się w strategii. Możesz otrzymać także wgląd do dokładnych statystyk ankietowych (liczb, wykresów).
Powodów tego, że wtedy się nie udało, mogło być kilka. Po pierwsze: czy Wasza poprzednia strategia zawierała odpowiedzi na wszystkie strategiczne pytania? Po drugie: czy te odpowiedzi były konkretne, spójne wewnętrznie i czy wynikały z dobrze odrobionej pracy analitycznej? Po trzecie: czy strategia odpowiadała na Wasze aktualne wyzwanie, czy może krążyła obok niego? I wreszcie po czwarte – najważniejsze: czy była właściwie i konsekwentnie realizowana?
Naszym zadaniem jest przejść przez te wszystkie newralgiczne punkty, w których strategia może się wykrzaczyć. Mamy na to swoje metody. Jeśli nie dasz nam szansy, to i tak nic się nie zmieni.
To prawda, ale praktyka pokazuje coś odwrotnego. Strategia komunikacji zawsze wiąże się z jakąś zmianą wizerunkową, a im marka jest większa i bardziej rozpoznawalna, tym trudniejsze, kosztowniejsze i bardziej ryzykowne jest wprowadzenie takiej zmiany. Dlatego warto obrać właściwy kierunek, póki marka jest jeszcze na etapie, gdzie wdrożenie go nie wiąże się z tak dużymi nakładami.
Innymi słowy: małe marki są zwinniejsze, a co za tym idzie – strategie dla małych marek wdraża się łatwiej i szybciej. Dlatego warto zrobić to teraz, żeby nie przegapić momentu, kiedy zmiana okaże się dużo trudniejsza do zaaplikowania.
Zawsze zalecamy naszym klientom, żeby wstrzymali się z działaniami marketingowymi do czasu, aż strategia będzie gotowa, aby nie strzelać na ślepo pieniędzmi. Takie mamy podejście, ale wiemy, że perspektywa wielu właścicieli firm jest inna. Często są budżety na to, by coś już robić i generować choćby niewielkie wzrosty. Wtedy staramy się podejść do tematu racjonalnie i zaproponować ograniczone działania, bazujące na tym, co mamy – żeby nie przepalać za wiele, ale też nie mieć poczucia, że stoimy w miejscu, podczas gdy konkurencja pędzi.
Są też rzeczy, które można robić równolegle ze strategią, jak choćby strona internetowa. Jeśli mamy już ustalone persony odbiorców i cele komunikacji, możemy przygotowywać architekturę treści. Kolejne etapy będzie dało się realizować wraz z postępem prac strategicznych. Podobnie jest z identyfikacją wizualną – przy odpowiednim podejściu da się połączyć te dwa procesy, o ile kolejność kroków jest zachowana.
Po zaakceptowaniu przez Ciebie całej strategii siadamy sobie przy kawie i rozmawiamy o tym, co dalej. Opcje na stole zwykle są trzy:
a) powierzasz prowadzenie wszystkich działań nam;
b) dzielimy się zadaniami: część zlecasz nam, a część realizujesz we własnym zakresie (proporcje do ustalenia);
c) bierzesz gotową strategię i przekazujesz ją do realizacji, komu tylko chcesz – i wszystko między nami okej.
To jasne, że chcielibyśmy obsługiwać Cię dalej i realizować pomysł, który dla Ciebie przygotowaliśmy. Ale to nie jest tak, że piszemy strategie szyfrem zrozumiałym tylko dla nas. Wręcz przeciwnie – nasza strategia komunikacji to praktyczna instrukcja, którą zrozumiesz Ty, Twoi ludzie i każdy, kto dobrze się z nią zapozna. Jeśli więc o to chodzi, to nie masz czego się obawiać.
Problem jest jednak inny. Z doświadczenia wiemy, że 99% strategii, które klienci biorą na siebie, trafia do szuflady i nigdy z niej nie wychodzi. Świetnymi pomysłami, które nie zostały wdrożone, bo klient powiedział, że sam ogarnie, moglibyśmy okleić całe biuro. Liczba rzeczy, jakie są do zrobienia, po prostu wykracza poza siły przerobowe firm skupionych na wiecznym „tu i teraz”. Więc jeśli pytasz nas o zdanie, to tej ostatniej opcji zasadniczo nie polecamy.
Komunikacja marki to nie tylko posty na Facebooku czy blog firmowy. To wszystko, z czym ma do czynienia Wasz potencjalny klient, ale także pracownik. Komunikacja marki jest też wtedy, gdy ktoś obsługuje zamówienie, wysyła mail, prezentuje ofertę, przyjmuje reklamację albo rozmawia o pracy ze znajomym. A skoro tak, to odpowiedź nasuwa się sama.
Sam dokument strategii może, ale nie musi być dostępny dla wszystkich. Wystarczy, że będą miały go pod ręką osoby odpowiedzialne za główne obszary komunikacji w Twojej firmie (obowiązkowo dział marketingu i sprzedaży). Cała reszta powinna jednak dostać skrót z najważniejszymi punktami dla danego stanowiska.
Dobrze, jeśli Twoi pracownicy będą rozumieli wartości marki, jej charakter i główny przekaz. Powinni też utożsamiać się z jej misją, a przynajmniej ją znać. To wszystko wpływa na obraz marki, jaki budują w pracy i poza nią. Przekłada się też na ich zaangażowanie, motywację i lojalność. Badania nad motywacją dowodzą, że nie musimy mieć pasji do tego, co robimy, ale powinniśmy rozumieć, dlaczego to jest ważne.
Odpowiadając przewrotnie: najgorzej jest wtedy, gdy strategię komunikacji zna tylko prezes.
Zaczynamy od razu po podpisaniu umowy, chyba że widzisz to inaczej. Wystarczy, że dopniemy wszystkie szczegóły i już nic nas nie blokuje!
Piotr Skorus
Creative Management
W branży od blisko 20 lat. Współtworzył i nadzorował wdrażanie kilkudziesięciu strategii i koncepcji dla firm, instytucji oraz osób publicznych. Wie, jak poprowadzić komunikację w każdym punkcie styku Twojej marki z odbiorcami.
Dawid Milewski
Copy & Content
Zaczynał jako copywriter do zadań zwyczajnych, dziś buduje niezwyczajne marki. Pomoże Ci poukładać wszystkie strategiczno-kreatywne klocki tak, aby Twój brand na dobre wgryzł się do świadomości klientów.
Paulina Nowak
Social Media
Zaczynała w mediach tradycyjnych. Z nich przeniosła się do świata online, gdzie tworzy taktyki i lejki reklamowe, które pozwalają trafiać do odpowiednich odbiorców. Wie, co robić, by maksymalnie wykorzystać potencjał danej platformy.
dwa_rozwiązania na teraz:
Pomów z naszym strategiem
i napędź z nami strategiczną komunikację
Sprawdź, czy masz wszystko,
co musi znaleźć się w dobrej strategii.