CASE_STUDY: stworzenie marki osobistej Arkadiusza Żurka – coacha
i doradcy biznesowego
ARCHITEKT NOWYCH MOŻLIWOŚCI


KONCEPCJA_KOMUNIKACJI
IDENTYFIKACJA_WIZUALNA
SESJA_BIZNESOWA
STRONA_INTERNETOWA
W oparciu o analizę grupy docelowej i insight konsumencki, a także wizję klienta poszukiwaliśmy ciekawych skojarzeń i analogii, które dałoby się przekuć na motyw przewodni komunikacji. Koncentrując się na cechach i wartościach, jakie miał reprezentować Arkadiusz Żurek, tj.: doświadczeniu, pewności, odpowiedzialności, projektowaniu rozwiązań „na miarę”, społecznym zaufaniu oraz prestiżu, chcieliśmy wykreować obraz kogoś, na kim warto polegać i komu bez obaw można powierzyć odpowiedzialne zadania w sferze rozwoju i biznesu.
W ten sposób doszliśmy do idei zawartej w sloganie „Architekt nowych możliwości”. Postać architekta nie tylko daje wyobrażenie cech, o których chcieliśmy komunikować, lecz także idealnie wpisuje się w lekko klasyczny klimat, jaki zamierzaliśmy wprowadzić do identyfikacji wizualnej. Słowo „architekt” kojarzy się ponadto z dobrym gustem i unikatowym stylem, czyli dodatkowymi, zewnętrznymi wyróżnikami marki.
Jednocześnie dążyliśmy do przekonania potencjalnych klientów, że pomimo delikatnie klasycznej oprawy zarówno spojrzenie na problemy, jak i proponowane metody ich rozwiązania są świeże, nowoczesne i niebanalne. Stąd właśnie człon „nowe możliwości”, który wskazuje na najważniejszą wartość, jaką otrzymuje klient gotowy skorzystać z usług Arkadiusza Żurka – cenną wiedzę i praktyczne wskazówki otwierające przed nim nowe perspektywy rozwoju.
Zgodnie z naszym pomysłem coach i doradca stał się więc architektem, czyli kimś więcej. Stonowany, wyważony, a jednocześnie wyrazisty i zwracający uwagę profesjonalista, zawodowiec – ktoś taki jest w stanie trafić do tych, którzy poszukują wsparcia mentalnego, ale których zraża sposób bycia i kreacja większości znanych trenerów i mówców. Zaproponowany język komunikacji również nawiązywał do motywu architekta, dzięki czemu przekaz miał być spójny i bardzo obrazowy.


i rekwizyty, starannie dobrane stylizacje ubioru oraz detale widoczne na zdjęciach podkreślają prestiżowy charakter usług
i wysoką klasę reprezentowaną przez klienta. Fotografie zostały następnie poddane obróbce, dostosowane do wybranych mediów i wykorzystane w przekazach internetowych.


EFEKTY_DZIAŁAŃ
