
MASZ_PEWNOŚĆ
/CVGS z sektora przemysłowego



Marka zgłosiła się do nas z potrzebą zmian wizerunkowych. Wynikała ona z niedostosowania aktualnej komunikacji (w tym nazwy firmy) do stale poszerzającej się oferty produktów i grupy docelowej. Po dokładnej analizie sytuacji zaleciliśmy opracowanie i wdrożenie rebrandingu. W rezultacie prowadzonych rozmów powierzono nam kompleksową opiekę nad tym projektem.
CEL_KOMUNIKACYJNY



ZAŁOŻENIA_STRATEGICZNE
Ogół działań rebrandingowych zaplanowaliśmy na 6 miesięcy. Po tym czasie firma miała funkcjonować w pełni z nowym wizerunkiem i pod nową nazwą, adekwatnymi do jej obecnej sytuacji rynkowej i nowej strategii biznesowej.

DZIAŁANIA

KONCEPCJA_KOMUNIKACJI

IDENTYFIKACJA_WIZUALNA

SESJA_FOTOGRAFICZNA
jej zespołu oraz infrastruktury firmowej.

STRONA_INTERNETOWA

SOCIAL_MEDIA & CONTENT
w mediach społecznościowych oraz działania content marketingowe.

EVENT_PRACOWNICZY
15-lecia firmy

TARGI_BRANŻOWE

DZIAŁANIA_CSR

KOMUNIKACJA_WEWNĘTRZNA

_NAMING

BIG_IDEA
LOGO I KEY_VISUAL
Wraz z graficznym motywem przewodnim stworzyliśmy komplet materiałów firmowych i promocyjnych, wśród których znalazły się m.in.: wizytówki, foldery reklamowe, wzornik produktowy, plakaty, ulotki, kalendarze i stopki mailowe. Zaprojektowaliśmy również szereg formatów online przeznaczonych głównie do użytku w social mediach i mailingu.

BRAND_HERO

SESJA_FOTOGRAFICZNA







EVENT_INTEGRACYJNY
z wystąpieniem prezesa oraz szereg atrakcji. Wśród nich znalazły się: pokaz cięcia z bryły lodu, wyścigi gokartów, strzelnica, escape room, monster garage oraz wiele innych. Koordynowaliśmy całą imprezę, integrując zespół
i dostarczając mu niezapomnianej zabawy.
TARGI_BRANŻOWE




KOMUNIKACJA_WEWNĘTRZNA

EFEKTY_DZIAŁAŃ
Rebranding z powodzeniem przeprowadziliśmy w założonym okresie 6 miesięcy. Otoczenie marki – zarówno zewnętrzne, jak i wewnętrzne – było dobrze informowane o zmianach, które zostały odebrane bardzo pozytywnie. Jednocześnie rozpoznawalność marki wzrosła o 150% dzięki intensywnej komunikacji zewnętrznej. Obecnie klienci firmy posługują się nową nazwą i są świadomi tego, jak szerokie jest spektrum jej działalności. Z ofertą udało się dotrzeć do wielu branż niezwiązanych z wyrobami szklarskimi, co przełożyło się na wzrost liczby zapytań w skali kwartału średnio o 80%.
Poprawiły się również relacje między zarządem a zespołem. Pracownicy deklarują, że są lepiej poinformowani o życiu firmy i chętniej się z nią identyfikują niż przed zmianami wizerunkowymi. O ich zaangażowaniu świadczy m.in. aktywność na zamkniętej grupie dla pracowników, a także wysoka poczytność gazetki firmowej (ok. 3/4 pracowników zapoznaje się z treścią każdego numeru).