<< Wróc do ofert pracy
Social media manager
Opis stanowiska
Szukamy osoby, która zna social media jak własną kieszeń i dobrze odnajduje się po ich marketingowej stronie. Będziesz prowadzić profile społecznościowe firm z różnych branż, planować i tworzyć atrakcyjną treść oraz projektować kampanie reklamowe. Dodatkowo wspomożesz zespół w burzach kreatywnych i przygotowywaniu koncepcji komunikacji. Wchodzisz w to?
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Minimum roku doświadczenia w prowadzeniu firmowych profili społecznościowych.
- Znajomości narzędzi reklamowych: Facebook Ads, LinkedIn Ads.
- Umiejętności tworzenia kreatywnej, atrakcyjnej treści marketingowej.
- Świetnej znajomości języka polskiego.
- Umiejętności graficznych wystarczających do tworzenia prostych kreacji w social mediach.
- Dobrej, skutecznej komunikacji w zespole projektowym.
- Zaangażowania w burzach kreatywnych.
- Mile widziana także znajomość innych portali społecznościowych: YouTube, TikTok, Pinterest itp.
Co proponujemy?
- Umowę o pracę na pełnym etacie.
- Przestronne biuro w ścisłym centrum Gliwic.
- Udział w ciekawych projektach dla przeróżnych marek.
- Możliwość rozwoju kompetencji (okresowe szkolenia, kursy itp.).
- Fajną, luźną atmosferę w zespole.
- Ubezpieczenie grupowe.
Jeśli fascynuje Cię poruszanie się wśród zawiłych algorytmów Facebooka, jesteś na bieżąco z nowinkami na Instagramie i LinkedIn, a Twoje życie kręci się wokół postów, lajków i hasztagów, odezwij się do nas! Wyślij nam CV i wysmaruj kilka słów o sobie 🙂