fotografia_wideo_multimedia

Komunikacja marketingowa czerpie z większości dostępnych dziś form przekazu. Współczesny konsument, mając przed sobą niemal nieograniczony wybór produktów i usług z każdej dziedziny, staje się coraz bardziej wymagający, a w natłoku generowanych komunikatów reklamowych markom coraz trudniej się wyróżnić. Multimedia w marketingu mają na celu umożliwić im dotarcie do swoich grup docelowych różnymi kanałami i za pomocą różnych form promocji.

Dysponujemy wiedzą i narzędziami, które potrafimy wykorzystać w praktyce w taki sposób, by – zgodnie z popularnym i wciąż aktualnym modelem AIDA – zwrócić uwagę potencjalnego klienta, wzbudzić w nim zainteresowanie i określoną potrzebę oraz zmotywować do podjęcia działania przewidzianego w strategii komunikacyjnej.

Profesjonalna fotografia marketingowa

Fotografia niejedno ma imię. Jako kompleksowa agencja, w zależności od potrzeb klienta, oferujemy następujące działania w jej zakresie:

  • fotografia produktowa,
  • fotografia biznesowa,
  • fotografia firmowa,
  • fotografia reportażowa.

W ramach pierwszej z wymienionych usług przeprowadzamy sesje produktowe na potrzeby katalogów firmowych, sklepów internetowych, portfolio, ulotek reklamowych i ofert umieszczanych na stronach WWW. Zdjęcia wykonujemy w odpowiednio przygotowanym i wyposażonym studiu, dzięki czemu fotografie są najwyższej jakości, a uwieczniane na nich produkty prezentują się atrakcyjnie, niezależnie od formatu i miejsca ich ekspozycji. Oferujemy zarówno sesje packshot (zdjęcia wykonywane na białym tle, prezentujące wyodrębniony z otoczenia produkt), jak i aranżowane (w ustalonej scenerii i przemyślanym kontekście).

Fotografia biznesowa obejmuje sesje pracownicze, zdjęcia członków zarządu i inne mające na celu zaprezentowanie stosownego, zgodnego z koncepcją komunikacji wizerunku osób tworzących firmę. Wykonane w profesjonalnych warunkach i przez wykwalifikowanych fotografów zdjęcia zostają następnie poddane fachowej obróbce i przygotowane do umieszczenia na stronie internetowej lub w materiałach drukowanych. Pokazywanie potencjalnym klientom i partnerom biznesowym twarzy osób odpowiedzialnych za markę pozytywnie wpływa na jej odbiór – przybliża zainteresowanym jej „ludzką” stronę, dzięki czemu łatwiej jest wzbudzić w nich zaufanie i sympatię.

Obiektami sesji firmowych są natomiast budynki, przestrzenie biurowe i wszelkie elementy infrastruktury należącej do firmy, np. narzędzia produkcyjne, maszyny czy sprzęt laboratoryjny. Efektowne zdjęcia miejsc i przedmiotów związanych z działalnością marki mają na celu wytworzenie w odbiorcach przekonania o jej profesjonalizmie, nowoczesności oraz fachowym podejściu do biznesu. Podobnie jak w przypadku fotografii pracowniczej i produktowej taka otwartość przekłada się na zaufanie potencjalnych klientów wobec firmy, zwiększając w ten sposób szanse na jej wybór.

Jednym z popularnych działań promocyjno-wizerunkowych wielu firm są różnego rodzaju wydarzenia, takie jak: konferencje, targi, imprezy okolicznościowe i integracyjne dla pracowników, konkursy czy ekspozycje. Każdy event wymaga rzetelnego udokumentowania, np. w celu podzielenia się informacją o jego przebiegu w kanałach społecznościowych marki czy publikacjach firmowych. Wykonywane przez nas w terenie sesje reportażowe (w tym fotografia eventowa) dostarczają najlepszych ujęć, z których następnie tworzymy i publikujemy fotorelacje. Docieramy w ten sposób do jeszcze szerszego grona odbiorców, kreując obraz firmy otwartej, która wychodzi do swojej społeczności z ciekawymi inicjatywami i organizuje warte zainteresowania wydarzenia.

Wszystkie zdjęcia poddajemy profesjonalnej obróbce i przygotowujemy w formatach umożliwiających ich zamieszczenie zarówno w kanałach online, jak i w publikacjach drukowanych. Finalnie klient otrzymuje od nas kompletny materiał fotograficzny, gotowy do skutecznego wykorzystania na wielu polach komunikacyjnych.

Wideo promocyjne

Film jako forma przekazu marketingowego sprawdza się na wielu polach. Szeroki wybór rodzajów wideo, jakie produkujemy, to odpowiedź na różne potrzeby klientów chcących przekazać wartościowy i skuteczny komunikat za pomocą obrazu i dźwięku. Realizujemy projekty filmowe kompleksowo: od scenariusza przez sesje nagraniowe aż po montaż i postprodukcję.

Nasze klipy produktowe pozwalają zaprezentować dany produkt w działaniu, przekazują odbiorcy wiedzę na temat sposobów jego użycia i wpisują go w znajomy użytkownikowi kontekst. W ten sposób powstaje bardziej wiarygodny odbiór produktu niż w przypadku ujęć statycznych, które w świadomości wielu konsumentów zwykle nie oddają rzeczywistości. Produkt uchwycony w ruchu i pokazany z różnych perspektyw staje się bliższy potencjalnemu klientowi, gdyż jest mu łatwiej wyobrazić go sobie we własnych rękach. A im bliżej realiów, tym bliżej zakupu!

Wideo, jako narzędzie storytellingu, może służyć również w celu promocji usług, wartości lub idei, jakie przyświecają marce. Przy tworzeniu spotów reklamowych kładziemy nacisk na opowiadaną historię, która w ciekawy, nietypowy sposób oddaje najważniejsze założenia corporate identity lub cechy konkretnej usługi czy produktu. Tylko bowiem za pomocą intrygującej opowieści, w której odbiorca może się z łatwością odnaleźć, jesteśmy w stanie wywołać u niego określone skojarzenia i wyzwolić pożądane emocje.

Istotną rolę komunikacyjną pełnią także produkowane przez nas filmy korporacyjne. W większych przedsiębiorstwach za ich pomocą ukazujemy różne procesy zachodzące wewnątrz firmy, realia pracy, relacje między pracodawcą a pracownikami czy atmosferę panującą w zespole. Zwracamy uwagę na rozmaite aspekty funkcjonowania spółki oraz ważne dla zarządu kwestie i problemy, takie jak np. nieprzestrzeganie zasad BHP. Przemyślane i zrealizowane w niebanalny sposób wideo firmowe może więc posłużyć za jedno z najskuteczniejszych narzędzi employer brandingu lub komunikacji wewnętrznej. Tworząc nietypową historię, promujemy wizerunek pracodawcy i komunikujemy o życiu firmy, jej misji lub wartościach, jakimi się kieruje.

Produkcja filmowa często zazębia się z działaniami content marketingowymi. Z zapałem i kreatywnością godnymi pasjonatów świata marketingu podejmujemy się więc także realizacji reportaży filmowych, wideorelacji z wydarzeń, filmów instruktażowych i szkoleniowych czy wideoprezentacji firmowych, którymi klient może następnie podzielić się ze swoją społecznością. Wszystko po to, by przekazać inspirującą i wartościową treść, która owocnie wpłynie na wizerunek marki!

 

Prezentacje multimedialne

Komunikacja z pracownikami Twojej firmy to obszar, którego nie wolno Ci zaniedbać. Informuj o ważnych zmianach zachodzących w organizacji, jej osiągnięciach, zbliżających się wydarzeniach, nowych wyzwaniach, a także trudnościach i problemach, które możecie wspólnie rozwiązać. W tym celu wykorzystuj atrakcyjne formy prezentowana danych, mając pewność, że nie ujdą one uwadze Twoich odbiorców.

Tworzymy prezentacje multimedialne wedle wytycznych klienta i przy zachowaniu stylu odpowiadającego identyfikacji wizualnej marki. Projektujemy atrakcyjny przekaz złożony z tekstu i grafiki, dostosowany do najnowszych standardów przekazywania informacji w ramach komunikowania biznesowego.

Pokaż się z profesjonalnej strony przed swoimi pracownikami, klientami lub partnerami – zleć nam wykonanie prezentacji multimedialnej, gotowej do wykorzystania na konferencji, spotkaniu biznesowym czy targach. Bo dobre wrażenie do podstawa!

Animacje 2D i 3D

Efektowna animacja to idealne uzupełnienie strony internetowej, prezentacji firmowej lub filmu promocyjnego. To także ciekawy sposób na przedstawienie usługi bądź produktu, jego budowy oraz zasady działania w mediach społecznościowych i nie tylko. Nasze animacje mogą pełnić rolę zarówno stricte informacyjną, jak i promocyjną  – pozwalają pokazać to, co nie zawsze da się zaprezentować w tradycyjnej filmowej lub ilustracyjnej postaci. Łatwość w odbiorze, atrakcyjna, dostosowana do identyfikacji wizualnej marki forma i niemal nieograniczone możliwości twórcze przekładają się na skuteczność tego środka marketingowego przekazu.

 

Jak powstają nasze animacje?

  • 1
    • Storyboard

      Rozrysowane po kolei wszystkich najważniejszych ujęć tworzonej animacji

  • 2
    • Tworzenie

      Wprowadzenie odręcznych rysunków do programów komputerowych i nadawanie im ostatecznego wyglądu

  • 3
    • Animacja

      Przetworzenie statycznych grafik w poruszające się obrazy

  • 4
    • Postprodukcja

      Dodanie ostatnich detali takich jak dźwięk, lektor, efekty specjalne i kolorystyczne

Nasze realizacje filmowe

znajdź_nas