GRUPA
TAKA
STRONY
STRONY
STRONY
STRONY
STRONY
INTERNETOWE
INTERNETOWE
INTERNETOWE
INTERNETOWE
INTERNETOWE
Dobra strona internetowa to TAKA, która realizuje cele Twojego biznesu. Zobacz, jak wygląda proces powstawania takiej strony.
Etap 1

wywiad_
i analiza

Znajdujemy odpowiedzi na najważniejsze pytania.

Co sprzedajesz, komu i w jaki sposób? Jak robi to konkurencja? Jak kupuje Twój klient, jakie ma zwyczaje, potrzeby i problemy? Wreszcie – jakie cele powinna spełniać nowa strona? To tylko niektóre z pytań, na jakie musimy sobie odpowiedzieć przed rozpoczęciem prac nad WWW.

Efekty:

Po tym etapie przekażemy Ci konspekt strategiczny WWW, zawierający najważniejsze ustalenia i wnioski z analiz.

Etap 2

warsztat_
UX

Spotykamy się, by wspólnie wypracować strukturę strony.

W porozumieniu z Tobą i kluczowymi osobami w Twojej firmie dobieramy niezbędne funkcjonalności, szkicujemy układ treści na stronie i planujemy optymalną ścieżkę użytkownika. Ustalamy też, co będzie uznawane za konwersję oraz jak zamierzamy ją osiągać i mierzyć.

Efekty:

Rezultatem warsztatów jest makieta UX, czyli interaktywny projekt funkcjonalny strony, który otrzymasz do akceptacji.

Etap 3

opracowanie_
tekstów

Budujemy przekaz do zamieszczenia na stronie.

Na bazie makiety UX powstają teksty dla poszczególnych podstron i sekcji. Przygotowujemy je zgodnie ze stylem komunikacji Twojej marki i dobrymi praktykami webwritingu. Sama treść przekazu będzie wynikać z przyjętej strategii lub dostarczonego przez Ciebie wkładu merytorycznego.

Efekty:

Po tym kroku dostaniesz od nas plik z kompletem tekstów, które finalnie wypełnią Twoją stronę.

Etap 4

projekt_
graficzny

Tworzymy oprawę wizualną strony.

Dobieramy styl graficzny strony, w tym: motyw przewodni, fonty i kolorystykę – zgodnie z kluczem wizualnym Twojej marki. Tworzymy layout, czyli kompozycję materiałów graficznych: zdjęć, filmów, renderów czy infografik. Dbamy o to, by wszystkie te elementy dobrze prezentowały się na różnych urządzeniach i tworzyły spójną wizualnie całość.

Efekty:

Owocem naszej pracy na tym etapie jest projekt graficzny WWW– najpierw strony głównej, a tuż po niej pozostałych podstron.

Etap 5

kodowanie_
i optymalizacja

Zamieniamy obrazy i słowa w funkcjonalną stronę

Prace programistyczne dzielimy na kilka mniejszych kroków, dzięki czemu jesteś na bieżąco z ich postępem. Po zakodowaniu wszystkich elementów strony testujemy i optymalizujemy jej wydajność, podpinamy narzędzia analityczne i łączymy z innymi kanałami promocji Twojej marki.

Efekty:

Produktem końcowym tego etapu jest gotowa strona internetowa, w pełni przystosowana do działań marketingowych.

Etap 6

obsługa_
powdrożeniowa

Dbamy o to, by strona działała na korzyść marki

Jeśli tylko chcesz, chętnie zajmiemy się administracją Twojej strony. To nie tylko instalowanie aktualizacji i tworzenie kopii zapasowych, ale także pomoc w jej rozwoju i utrzymaniu w jak najlepszej kondycji. Będziemy też prowadzić analitykę, modyfikować istniejące treści i dodawać nowe w zależności od potrzeb.

Efekty:

Twoja strona pod naszą opieką stanie się sprawnie działającym narzędziem promocji marki.

TAKIE podejście do tworzenia_sprawia, że strona jest:

  • Strategiczna

    Ma umocowanie w strategii Twojego biznesu – uwzględnia to, co sprzedajesz i kto ma to kupić.

  • Użyteczna

    Daje Ci możliwość prowadzenia skutecznych działań marketingowych i sprzedażowych.

  • Przemyślana

    Posiada sensownie uporządkowaną strukturę, przygotowaną w oparciu o wnioski z analiz.

  • Ukierunkowana

    Zawiera treści dostosowane w sam raz do potrzeb i zainteresowań Twoich klientów.

  • Kompletna

    Powstaje przy zaangażowaniu różnych specjalistów, więc każdy jej element dobrze spełnia swoją funkcję.

  • Dopasowana

    Pozostaje zgodna z Twoją wizją, bo masz wgląd w każdy etap procesu.

  • Efektywna

    Istnieje po to, aby wspierać Twoje cele biznesowe, a nie tylko dobrze wyglądać.

  • Spójna

    Doskonale współgra ze strategią komunikacji Twojej marki.

Jeśli chcesz, aby Twoja strona była praktycznym narzędziem marketingowym, a nie tylko wizytówką firmy w internecie…

… skorzystaj z naszego strategicznego podejścia. Zadzwoń lub napisz i umów się na wstępną konsultację.

Porozmawiajmy o potrzebach Twojej marki

Porozmawiajmy o potrzebach Twojej marki

Grzegorz Kaim

new business manager
+48 788 978 250
grzegorz.kaim@grupataka.pl

napisz_nam