Strategia_komunikacji
- kreowanie tożsamości marki
- naming i motywy przewodnie komunikacji
- dobór kanałów i narzędzi komunikacji
- plany działań marketingowych
- strategie kampanii promocyjnych
Punktem wyjścia wszelkich działań marketingowych jest strategia komunikacji, która określa sposób mówienia o marce. Wskazuje również adekwatne kanały przekazu oraz najlepszy zestaw narzędzi, jakimi należy się posługiwać. Przemyślana strategia posłuży Ci za naturalne i niezbędne uzupełnienie Twojej strategii biznesowej i wyznacznik tego, jak docierać z marką do potencjalnych klientów.
identyfikacja_wizualna
- logo, księgi znaku i brandbooki
- graficzne motywy przewodnie (key visual)
- projektowanie i druk materiałów firmowych
- kreacja wizualna przekazów online i offline
- biznesowe prezentacje multimedialne
- oprawa graficzna kampanii promocyjnych
To, jak wygląda Twoja marka, w ostatecznym rozrachunku wpływa na jej wyniki sprzedażowe. Rozpoznawalne logo jest ważnym, lecz nie jedynym elementem systemu identyfikacji wizualnej. Oprócz unikatowego znaku marki zawiera on jeszcze graficzny motyw przewodni, ściśle określoną kolorystykę i typografię, a także komplet wizualizacji materiałów, jakimi posługujesz się w działaniach marketingowych.
STRONY_INTERNETOWE
- projektowanie i kodowanie stron WWW
- strony typu one page i landing page
- platformy B2C i B2B
- audyty i modernizacja stron internetowych
- obsługa administracyjna WWW
- pozycjonowanie stron i Google Ads (SEO & PPC)
Strona internetowa to coś więcej niż wizytówka Twojej marki w sieci. To przede wszystkim miejsce pierwszego spotkania z potencjalnym klientem. Warto zadbać o to, by prędko z niego nie wyszedł, a jeśli już wyjdzie, to niech przynajmniej zostawi coś po sobie. Dobry projekt graficzny, przemyślany UX i zoptymalizowane, atrakcyjne treści pozwolą Ci wykorzystać potencjał marketingowy strony WWW jako kanału komunikacji online.
FOTO_WIDEO
- fotografia produktowa
- fotografia biznesowa i firmowa
- sesje reportażowe, fotorelacje
- spoty reklamowe
- filmy produktowe i korporacyjne
- relacje wideo z wydarzeń
Film i fotografia to obszar o bardzo szerokim zastosowaniu w działaniach marketingowych. Narzędzia i techniki multimedialne mogą służyć promocji produktów, usług, wydarzeń, przestrzeni firmowej, ludzi stojących za marką czy idei, jakie jej przyświecają. Spoty wizerunkowe, wideorelacje z eventów, sesje pracownicze i produktowe to tylko niektóre z możliwości budowania brandu za pomocą obiektywu.
social_media & Content
Rozsądny przedsiębiorca nigdy nie lekceważy siły dobrego przekazu. Złego tym bardziej. Niezwykle ważne jest więc, by komunikację w sieci prowadzić z wyczuciem i dbałością o jak najlepsze relacje z odbiorcami. Content i media społecznościowe to dwa główne filary współczesnego marketingu online, dzięki którym Twoja marka ma szanse zaistnieć w świadomości swojej grupy docelowej.