Odpowiada na pytania:
- _co,
- _komu,
- _gdzie,
- _w jaki sposób
Odpowiada na pytania:
Konkretna podstawa Twoich działań marketingowych w formie rozbudowanego dokumentu.
Nasze koncepcje składają się z trzech głównych części:
Zebrane w całość dadzą Ci podwaliny pod budowę silnej i popularnej marki.
Dobre rozeznanie to bezwzględna podstawa, od której zależy powodzenie dalszych kroków. Powierzając analizę w nasze ręce, być może nie usłyszysz miłych słów, ale na pewno poznasz prawdę o swojej marce i jej otoczeniu. Pokażemy Ci rzeczywistość taką, jaka ona jest, a dopiero potem będziemy myśleć nad tym, jak zmienić ją na lepsze.
Co zawiera część analityczna strategii komunikacji?
I wiele więcej cennych informacji… Czeka nas szereg rozmów i wnikliwych badań, ale tylko dzięki nim dowiemy się, na czym faktycznie stoimy.
Gdy już wszystko jasne, przystępujemy do projektowania komunikacji. Otwieramy proces kreatywny, którego efektem będzie jedyny w swoim rodzaju pomysł na Twój marketing. To także czas na stworzenie atrakcyjnej tożsamości marki, nadanie jej charakteru i podstawowych atrybutów.
Co zawiera część kreatywna strategii komunikacji?
To wszystko urodzi się w trakcie burz kreatywnych, od których grzmi nasze biuro! (Nie tylko w przenośni).
Na koniec przechodzimy do planowania konkretnych działań marketingowych. Co bardzo ważne, nasze plany nie polegają na zebraniu wszystkich znanych światu sposobów na promowanie marek, lecz na wskazaniu tych, które sprawdzą się w Twoim przypadku. Nic więcej, nic mniej. Czysta optymalizacja.
Co zawiera część strategiczna strategii komunikacji?
Mając ze sobą dobrze przemyślany plan marketingowy, zmniejszysz ryzyko wpadki i nie przepalisz budżetu na działania, które nawet nie miałyby szansy przynieść Ci korzyści.
Cóż, jeśli liczysz na cennik z trzema wariantami cenowymi strategii komunikacji, to trafiłeś w złe miejsce. My wychodzimy z założenia, że marketingu nie da się robić od szablonu. Jasne, że istnieją mniej lub bardziej sprawdzone rozwiązania i dobre praktyki.
Mimo to każda marka wymaga indywidualnego podejścia, a co za tym idzie – indywidualnej wyceny. Dlatego najpierw opowiedz nam o swoim biznesie i jego potrzebach, a my skroimy ofertę specjalnie dla Ciebie.